Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2014 21:17 - завинаги заедно
Автор: loop1 Категория: Други   
Прочетен: 2263 Коментари: 4 Гласове:
-31

Последна промяна: 02.12.2014 17:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Защо т.н. високоодухотворени личности, които

набиватГРУБО в главите на хората всевъзможни тези,

хипотези
и недоказани аксиоми, когато подходиш с

недоверие към тях....бълват огън и жупел и хвърлят

къчове и обиди и бясна злоба, вместо да докажат

собствената си висока еволюция чрез разбиране на

ответния коментатор..??? Това е масово.... Нео...Но дори

той не издържа.... Защо трябва ежедневно да бъде

набивано в главите на хората "В Матрицата сте, в

Матрицата сте, в Матрицата сте, в Матрицата
сте...."....

Това е психоза!. И да не съм била, ВЕЧЕ съм в

Матрицата!..:-((((.... Когато едно нещо се повтори сто

пъти и постоянно се набива в главите на хората, се

създава отрицателен "КОД", не е ли така??.... И да не се

е чувствал някой в Матрицата и да си е живял

относително добре, той ВЕЧЕ е ТАМ..... Имам и друг

въпрос. За да покажа колко съм еволюирала, трябва ли

да прегръщам всяка поднесена ми идея или

информация, която някой си е наумил без ГРАМ

съмнение??? Не е ли точно това лесно

манипулируемият мозък, срещу който всички нови

духовни "водачи" се борят, а в същото време искат да

приемаме безотказно, БЕЗапелационно и БЕЗ грам

съмнение всичките им послания и писания???!!Само че,

знаеш ли, че този, който иска да се измъкне от

Матрицата и мисли постоянно за това е по-вързан от

всеки друг? 







Гласувай:
6



1. freeoldmen - Жива и здрава да сте, най- после,
27.08.2014 21:50
усещам, че ги разбирате тези неща, а аз имам некои въпроси...
Нео 00 си е затворил коментарите към всички профили, достойният му ученик Rozzata не знам защо, е настроил фината си същност за неприязън към мен и ми трие коментарите...
Та да Ви питам:
Мисля, при това развитие на нещата, да стана последовател на Хиларион, струва ми се, доста леб има у това момче. Но да не би и той да е Нео 00??
цитирай
2. freeoldmen - 3. rozzata
27.08.2014 22:34
Защо, бе, Роззко, моето момче, аз много се промених последните месеци, благодарение на човешките интересни, загадъчни и донякъде необясними твои постинги, както, разбира се, тези на гуру Нео00 и несравнимата бяла магьосница Димитричка.
Сега нямам друго желание, освен да Бъда с Теб и Останалите Истински Хора в следващото измерение!
Помогни ми!!!

цитирай
3. hasanreza - 6. loop1
28.08.2014 00:25
Моля, без глупости за моя скъп съпруг Роззко!!!
Никакъв приятел не му е модера! Той има приятели само педери!
цитирай
4. loop1 - единствено съм чел за две проучв...
02.12.2023 22:56
.По 1 саше на ден първите седем дни Монурал + след това на всеки 48 часа по едно саше в продължение на 5 до 11 седмици! В съчетание по 2х600мг N-Acetyl-L-Cysteine ! Проучването е правено в няколко държави и е показало мн добри резултати и без сериозни странични ефекти! 2. 21 дни по една таблетка Авелокс в Южна Корея са били около 70% успеваемост с този антибиотик!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: loop1
Категория: Забавление
Прочетен: 41601
Постинги: 15
Коментари: 45
Гласове: 212
Архив